Tuesday, July 2, 2013

Ἔστιν οὖν Ἑλλάς καί ἡ Μακεδονία (Μέγας Ἀλέξανδρος).

Του Καπετάν Στέργιου Γεωργίου Βάλλα (Μακεδονία) 

στιν ον λλάς καί Μακεδονία (Μέγας λέξανδρος).

Μέ φορμή μίαν κδήλωσιν-νοιχτή συζήτηση, πού γινε στίς 30/11/07 στό Πολεμικό Μουσεο μέ θέμα «Σκοπιανό, τί δέον γενέσθαι», γεννήθηκαν μέσα μου, ο παρακάτω πορίες, σκέψεις καί παντήσεις.
1. Γιά μς τούς λληνες τό ζήτημα δέν εναι Σκοπιανό, λλά Μακεδονικό. Κι ατό γιατί περιοχή πού καταλαμβάνει ατό τό θνησιγενές κράτος, τό λεγόμενο Φύρομ (FYROM), μαζί μ' να μέρος πού κατέκτησαν ο Βούλγαροι καί τό κατέχουν κόμα, εναι τμήματα τς ερύτερης περιοχς, πού καλετο καί καλεται Μακεδονία.
2. Κοντά στή Φλώρινα, βορείως τν προσωρινν συνόρων μας, βρίσκεται πόλη Μοναστήρι (Βιτώλια στά σλαβικά), ρχαία ράκλεια, σπουδαιότερη πόλη τς περιοχς πού τό νομά της εναι Πελαγονία. Λοιπόν τό Μοναστήρι τς Πελαγονίας πο βρίσκεται; Γευγελής; Πρίλαπος; Ο Στβοι; Στρώμνιτσα κ.λ.π., πο;
πως στίς λεύθερες, τοι τίς νότιες περιοχές τς Μακεδονίας, τσι καί στίς βόρειες πάρχει πλθος λληνικν μνημείων. που κι ν γίνονται νασκαφές, λα τά ερήματα πού ρχονται στό φς δηλώνουν τήν ταυτότητα τν περιοχν ατν. λληνικά ργα τέχνης, λληνική γλώσσα, λληνική γραφή, λληνικά νόματα, λληνική θρησκεία, λληνικός πολιτισμός. Παντο φς! (ποια πέτρα κι ν σηκώσεις, πό κάτω θά μέ βρες!)
Καί σ' λες τίς πόλεις καί τά χωριά πάρχουν κκλησίες βυζαντινές μέ τίς βυζαντινές πιγραφές τους, που βέβαια δέν τίς χουν σβήσει...
σο κι ν προσπαθον ο δυνάστες ατν τν περιοχν καί ο προστάτες τους νά καταστρέψουν τίς πιγραφές καί τά τεκμήρια τς λήθειας, ματαιοπονον. Δέν μπορε τό σκοτάδι νά νικήσει τό Φς!
3. Μς λένε σήμερα, σχεδόν πό παντο, τι ο Πελαγόνες καί ο λοιποί κάτοικοι τς Βόρειας Μακεδονίας, εναι σλάβοι, πόγονοι Σλάβων πόγονοι το σπαρούχ το Τουρκομόγγολου, ν ο διοι πιμένουν τι εναι Μακεδόνες, λέγοντας μως τή μισή λήθεια. Πράγματι, κατά τούς 6ον καί 7ον μ.Χ. αἰῶνες, γκαταστάθηκαν στή Μακεδονία, κυρίως στίς βορειότερες περιοχές ατς, ρκετοί Σλάβοι λαθρομετανάστες. σοι μως κι ν ταν ατοί, ποτελοσαν να μικρό ποσοστό το πληθυσμο τς Μακεδονίας, μή δυνάμενο ν' λλοιωσει φυλετικά τούς λληνες κατοίκους. Τήν δια περίπου ποχή, λίγο πιό βορειοανατολικά, στήν Μοισία, εσέβαλαν πό τόν Δούναβη σπαρούχ μέ τίς Τουρκομόγγολες ρδές του, ο ποκληθέντες Βούλγαροι. κενοι ο βάρβαροι, πού κατά τή διέλευση καί παραμονή τους σέ Σλαβόφωνες περιοχές καί μέ τήν πιμειξία τους μέ Σλάβους, εχαν μιλήσει σλαβικά, μέ λεηλασίες, πυρπολήσεις, ξανδραποδισμούς καί σφαγές κατόρθωσαν νά κυριαρχήσουν κε, κατά τόν Μεσαίωνα καί νά κσλαβίσουν μέγα μέρος πό τούς λληνες. Δετε φ' νός μέν α) Βουλγαρικές πιδρομές, λεηλασίες, καταστροφές καί σφαγές πί Βυζαντίου, β) Κατ' ναλογίαν τό σύστημα γενιτσάρων, ξισλαμισμν καί κτουρκισμν, πού γίνονταν καί γίνονται στά Τουρκοκρατούμενα μέρη, γ) Δράση Πανσλαβιστν, Σιωνιστν-Ταλμουδιστν, Μασώνων, Βουλγάρων κομιτατζήδων πό τό 1878 καί ξς, βραίου Τίτο, προστατν τους γγλοαμερικανν κ.λ.π.
φ' τέρου δέ λάθη καί γκληματική διαφορία λληνικν κυβερνήσεων, σον φορ στίς βορειότερες περιοχές τς Μακεδονίας.
4. πομένως, σύνθετη λλά προσωρινή νομασία ατς τς χώρας, πού τς ταιριάζει, εναι Σλαβοκρατούμενη Μακεδονία κσλαβισμένη Μακεδονία.
στιν ον λλάς καί Μακεδονία (Μέγας λέξανδρος).
5. Τί δέον γενέσθαι: Νά προσευχηθομε καί νά βροντοφωνάξουμε λοι τ' νωτέρω, στε ν' κουστον π' λους τούς λληνες, π' λους τούς λληνογενες, π' λους τούς νθρώπους, σ' λη τήν Οκουμένη.
6. Νά θέσουμε «veto» ταλάντευτα, στήν εσοδο τς Σλαβοκρατούμενης κσλαβισμένης Μακεδονίας μας, σέ λους τούς διεθνες ργανισμούς, μέ ποιαδήποτε νομασία καί ν πινοήσει κυβέρνηση τν Σκοπίων, πλήν ατς πού σήμερα ταιριάζει σ' ατή τή χώρα, δηλαδή Σλαβοκρατούμενη κσλαβισμένη Μακεδονία, μέ ,τι κι ν ατό συνεπάγεται, ως του κυβέρνηση τν Σκοπίων ξαναγκασθε νά μολογήσει τήν λήθεια.
Στήν μολογία τς ληθειας, πίσης θά συμβάλλουν τά μέγιστα φ' νός μέν παρότρυνση, φ' τέρου δέ ξώθηση τς κυβέρνησης τς Σλαβοκρατούμενης Μακεδονίας στήν νηστεία. Ατή θά τούς βοηθήσει πάρα πολύ νά συνέλθουν (π' ψιν, πποκρατική νηστειοθεραπεία καί ρθόδοξη ψυχοθεραπεία).
7. Διεκδικομεν ,τι μς νήκει.