Sunday, January 2, 2011

Ο Κ.ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΜΥΘΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΘΝΙΣΤΩΝ..

Ο Κ.ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΜΥΘΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΘΝΙΣΤΩΝ.

''Ενας σχεδον αγνωστος σημερα αλλα σημαντικος Γερμανος
κοινωνιολογος και φιλοσοφος του XIXου αι.(λεω αγνωστος
γιατι πολυ τον παπαγαλιζουν αλλα ελαχιστοι τον καταλαβαινουν)
,λεγομενος Καρολος Μαρξ,τα ηξερε ολα αυτα πολυ καλα και εγραφε
στο κεφαλαιο οτι η πραγματικη κοινωνικο-οικονομικη βαση της αρχαιας
δημοκρατικης πολιτειας ηταν η κοινοτητα των ανεξαρτητων μικροπαραγωγων και οχι
η δουλεια.''
Σελ.18.

''Η επινοηση της φαλαγγας ειναι κοινωνικη(και οχι τεχνικη),και
μαλιστα κοινωνικοπολιτικη.Προυποθετει την φαντασιακη κοινωνικη
(πολιτικη)σημασια της ισοτητας των πολιτικων κοινωνιων ως πολεμιστων
,την πραγματωση της στην ενοτητα και αλληλεξαρτηση των οπλιτων της φαλλαγας ,την εξαφανιση
του ''μονομαχου ηρωα'' .''
Σελ.19.

''πανανθρωπινη ,η δοξα των Ελληνων,που πρωτοι,θαρρω,αυτοι,στον κοσμο
εδω κατω,εκαμαν οιστρο της ζωης τον φοβο του θανατου''
ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ.
Σελ.23.

''Η αποψη ''ειμαι ανθρωπινο ον και ψηφιζω σε μια κοινωνια οπου
δεν υπαρχουν διακρισεις'',μπορει να καταληξει και καταληγει,στο αντιθετο
απο αυτο που θα ηθελε να ειναι.Ο θεσμος της εκλογης διακωμωδειται
αν ο οποιοσδηποτε ,χωρις καμοια προυποθεση,καμια συμμετοχη στην
πολιτικη ζωη της ομαδας για την οποια προκειται ,καμια πιθανοτητα να
υποστει τις συνεπειες της ψηφου του,ψηφιζει.Ψηφιζω,σημαινει συμμετεχω πληρως σε μια
συγκεκριμενη πολιτικη κοινοτητα ,η οποια και πρεπει
κατα καποιο τροπο να οριοθετειται''.
Σελ.30.


''Ο Σολων με την σεισαχθεια παραγραφει τα χρεη και νομοθετει
απαγορευοντας τον δανεισμο με ενεχυριασμο του ιδιου σωματος''
Σελ.44.

''Η διαφορα,ομως,ειναι οτι εσεις γυρευετε καλουπια για να μπορειτε να τα εφαρμοσετε ,
ενω εγω αντιθετα γυρευω στοιχεια που μπορουν να κινησουν
την σκεψη μου καθως και την σκεψη των αλλων.Στην αρχαια Ελλαδα
βρισκω πραγματι ορισμενα στοιχεια που κινουν την σκεψη μου''
Σελ.55.

Η αρχαια Ελληνικη δημοκρατια και η σημασια της για μας σημερα.
Εκδοσεις Υψιλον.
ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ.

Η αυτοκυβερνηση δυναται να επιτευχθει μονο μεσα στα πλαισια της
''κοινοτητας'',του ΕΘΝΟΥΣ.
Αυτο αλλωστε υποστηριζε και ο Δραγουμης οταν μιλουσε για κοινοτισμο
(αμεσοδημοκρατια).
Η διεθνιστικη οπτικη αγνοει τα συστατικα στοιχεια για επιτευχθει η ευγενης
αυτη επιδιωξη..
ΤΑ ΣΥΝΕΧΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ
ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ..
ΤΟ ΕΘΝΟΣ.
Το μονο που κανει με τις ονειρωξεις της ειναι
να εξυπηρετει τους σκοπους των επικυριαρχων.
Διοτι η αστοι πια αυτο που επιδιωκουν ειναι η καταργηση των Εθνων.
ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΙΣ ''ΑΝΟΙΧΤΕΣ'' ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥΣ.

Μονο μεσω αυτης της οδου θα πετυχουν την
''καταναλωση,ηπια χειραγωγηση των ανθρωπων,ιδιωτικοποιηση''
Σελ.47.

Για αυτο ακριβως κτυπανε τα ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ στοιχεια των Εθνων.

ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ.
ΤΟ ΑΙΜΑ.
ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΙΝΗ ΜΝΗΜΗ.




ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <ΦΥΛΗ>,εννοουμε την<ΚΑΤΑΓΩΓΗ>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση περι κοινης καταγωγης>.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΥΠΑΓΩΓΗ>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη
γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.


''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ